Forleden dag hjalp jeg til som stylist til et photoshoot. Make-up artisten var sprunget fra i sidste øjeblik, og min ven Jonas, som skulle tage billederne var begyndt at blive lidt nervøs. så hans assistent Ditte, som jeg også er rigtig gode venner med, forslog at jeg kunne kigge forbi, hvilket jeg selvfølgelig gerne ville ! teamet fungerede og resultatet blev helt formidabelt !



 Jeg ordnede alt hår og make up ! og da alle beautyshotsne var skudt, fik jeg lov at lege lidt, så make-uppen blev en del mere intens, så udtrykket kunne gøres lidt mere rå, hvor det startede med at være meget rent og elegant ! Jonas, fotografen, foreslog at vi skulle gøre hendes hår vådt, for at få den fedeste effekt, og det fungerede også super fedt !
Model : Laura A fra Le manegement !

Tjek fotografen, Jonas Hjermitslev's facebook side ud //HER\\
og hans dejlige Assistent Ditte Schaal's ud //HER\\

Ingen kommentarer:

Send en kommentar