new hair - new day !

Jeg har altid været den her skandinaviske langhårede pige. og jeg tror det her er den mest grænseoverskridende beslutning, jeg har taget, med hensyn til mit udseende  siden jeg farvede mit hår pink. Jeg fik det klippet inde hos Claus Thy på Storetorv i Aarhus, af en superdygtig pige ved navn Simone. jeg kan klart anbefale salonen, da den er super lækker og stemningen derinde er rigtig god - man bliver rigtig vardet op med Fredags drinks og en god snak, mens man bliver klippet.

Det var en rimelig spontan idé, med hensyn til pagen. men jeg var nød til at prøve noget nyt nu, og det blev heldigvis rigtig godt i sidste ende, jeg elsker det, og synes at det rocker mit ansigt, på en så fed måde - selvom min første tanke, da hun klippede den første tot af, virkelig var 'Oh No, you didn't"




Ingen kommentarer:

Send en kommentar