Nicki minaj - Pink friday Frequence


Jeg undskylder manglen på blogindlæg den sidste uge - det skyldes, at jeg har været ude og rejse, med min nære ven sylvester. vi tog meget spontant afsted til London, da vi manglede inspiration og fylde i vores hverdag, dét kan man sige vi fik, jeg skal nok blogge en hel masse, om alle vores oplevelser på turen, det var så fantastisk <3

I skal også nok få set mine mange fantastiske indkøb, da vi shoppede en del på vores tur. én ting jeg faldt over, var den nye Nicki Minaj-Pink Friday parfume. jeg var ikke sikker på, om den er i butikkerne i danmark, så jeg var nød til at få fingrene i den. én ting er sikkert, og det er, at den parfume er endnu et must have, på min badeværelseshylde. den er helt fantastisk, og dufter så sødt og frisk ! hvis den skulle minde om en parfume jeg tidligere har brugt, skulle det være Paris hilton's -Heiress, men den her er næsten endnu mere frisk ! +  flakonen er fucking sej! og man får en super diva computertaske med




Ingen kommentarer:

Send en kommentar