Ja, det er så sådanne øjeblikke hvor man bare er nød til at stoppe op midt på gaden, kigge den forbi passerende i øjnende og sige 'jeg ved det godt'..
sådan foregik min første aften i københavn mere eller mindre, jeg ankom sent i aftes, da jeg kan låne en lejlighed herovre, den næste uges tid. jeg plejer at vade nådesløst rundt, i mine plateau creepers, min igår var det slut. jeg var på vej ned ud på en aftentur på Nørreport, hvor det lige pludseligt sker, plateauen på min sko, falder af! det var et mareridt, så jeg måtte vade tilbage, uden skoende !
-Dagen idag, har været en anelse mindre kaotisk.

Jeg undskylder meget, den forfærdeligt kvalitet af billederne, de næste par dage. jeg er ikke i besiddelse, af et specielt godt kamera, så jeg er nød til at nøjes med de ressourcer jeg har! flere og bedre billeder kommer snart op, af min tur m.m.

xx
Amilie :*

2 kommentarer:

  1. lad mig fikse det med superlim!

    SvarSlet
  2. jeg har fikset dem, med kontaktlim ! det holdte en aften i kødbyen, men jeg er bange for, at tage dem på nu ! pinligheden var lidt for står da jeg pludselig ikke havde lige lange ben, på vej ned af strøget ! haha

    SvarSlet