Så er jeg ved at være klar, til dette års Roskilde festival 2013 ! jeg glæder mig som et lille barn! Jeg har nu lige fået pakket min kuffert (ja, kuffert) med alle de mest nødvendige ting. jeg er sådan en af de personer. der altid pakker for mange ting, når jeg skal afsted, og selv jeg har prøvet at begrænse mig i år, tror jeg stadig ikke, at det er lykkes mig helt. for hvad i ikke kan se, er alt mit tøj og alle mine sko der er under det øverste lag i denne kuffert haha !

Her er en lille liste med de ting, der efter min mening, er vigtigt at have med på Roskilde:
1. Alkohol, booze, øl, vin og i det hele taget alkoholiske drikke !
2. Dåse tun ! mad er dyrt, på festivaller, og tun er fremragende !
3. Musik afspiller - jeg bruger min lille fikse beats by dr. dre box. et mini jack2jack stik, og der er musik i hele campen !
4. deodorent (for alle andre, end din egens skyld)
5.alt dit tøj, toilettaske, tæpper og you name it !

Hvad skal du opleve på roskilde festival 2013? 
xx Amilie :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar