Nu er jeg endelig hjemvendt fra vores hovedstad, og ikke mindst Roskilde festiavl 2013. jeg er nød til at vise jer et par stemningsfyldte billeder, fra min festiavl, da Roskilde festival endnu engang har vist sig, at have en helt speciel plads i mit hjerte ! menneskerne, fælleskabet og stemningen, overrasker mig hvert eneste år, for ikke at tale om musikken. I år boede vi i en diva camp, som vi kaldte camp-kusse (Iggy azalea style) og vi havde den sjoveste og mest beskidte camp ever ! -det var første år, jeg arbejde på festivalen, da penge og økonomi driller mig lidt her for tiden. men det var helt klart også en oplevelse at se, den side af festivallen og jeg nød uden tvivl mit job der ! - Af musik i år, kom jeg for at se Kraftwerk, hvilket jeg også fik set. og det var helt fantastisk. de havde lavet et 3D show, og alle sangende .. jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige! det var formidabelt at se dem Live. en oplevelse, jeg aldrig havde forestillet mig, at jeg skulle udsættes for. 

udover Kraftwerk så jeg Kendrick Lamar, Sukoia, Winnie Who og en masse andre. jeg var rigtig gode venner med Alcohol igår, så jeg glippede desværre ret meget musik. jeg fortryder at jeg ikke fik set Chase and status og Rihanna, men det må jeg opleve en anden gang. 
-her får i lidt flere stemningsfyldte billeder, som jeg har nakket fra forskellige venners Facebook ! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar