Nu har jeg endelig fået en rigtig fin guldring i min læbe, som jeg så længe har ville have ! Jeg er så glad for den,  og den klæder mig så meget bedre en bare en lille stav. Jeg var nede og købe den i Copenhagen Body ekstremes, og det er virkelig en oplevelse, at blive ekspederet nede i den kælder butik. Så snart du kommer derind, står der, tæt på de mest ekstreme, typer jeg nogensinde har set. med tattoveringer i hele ansigtet, og silikone under huden, der former sig til horn i panden. trods de ekstreme udtryk, som jeg kunne forestille mig, ville forskrække en almindelig forbipasserende pasta-salats dansker, er deres service helt iorden. Der er god energi dernede, og de besvare alle dine spørgsmål med et smil, og opfordrer dig, til at få, og ikke få, hvad der passer og er bedst til dig. - min guldring kostede 250,-


1 kommentar:

  1. Rigtigt fedt sted! Også der jeg fik lavet alle mine piercinger...

    SvarSlet